Switch - element

Info 
Door: Jochemus Moeilijkheidsgraad: 1/3
Views:9.796Reacties: 4(Bekijken)
  Log in om zelf te reageren
 Waardering:5.8/10 (4 stemmen)



4 reacties
gieldl Geplaatst op 30-10-2008 om 22:06
 

Regular
Het enige probleem is dat grapjassen ipv een getal een negatief getal of letters kunnen invoeren, om dit op te lossen:
Voer het volgende in in de body om dit te verhelpen:

#Code
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<script type="text/javascript">
        n = parseInt(dieren);
        if (isNaN(n)){
            window.alert("Voer een getal in aub.");
            window.location.reload(false);
        }
        if (dieren < 0){
            window.alert("Voer een positief getal in aub.");
            window.location.reload(false);
        }
        switch(dieren){
            case "0":
                document.write("Geen dierenvriend ?");
                break;
            case "1":
                document.write("Is het beestje niet eenzaam ?");
                break;
            case "2":
                document.write("Komen ze een beetje overeen ?");
                break;
            case "3":
                document.write("Leuke bende!");
                break;
            case "4":
                document.write("Gezellige beestenboel");
                break;
            default:
                document.write("Amaai, wie geeft dat allemaal te eten ?");
        }
</script>
Zain Geplaatst op 04-03-2008 om 10:26
Avatar van Zain

Regular
Mirax Geplaatst op 10-02-2008 om 19:32
 

Moderator
Misschien kan ik het verwerken in de basiscursus?
indianajames Geplaatst op 04-02-2008 om 19:58
Avatar van indianajames

Moderator

Pagina 1 

Om te reageren moet je ingelogd zijn.
Nog niet geregistreerd? Doe dat dan nu!


Terug naar gewone pagina

Websitemaken wordt gehost door Nucleus.be, uw Hosting Solution Builder